مجتمع اداری تجاری چهار باغ بالا به عنوان سازه تقدیر شده انتخاب شد

در دومین کنفرانس بین‌المللی و هفتمین کنفرانس ملی سازه و فولاد، علی مدرس هاشمی، مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری مسکن زاینده‌رود، تندیس طرح تقدیر شده فولادی را بابت اجرای پروژه مجتمع اداری - تجاری چهار باغ بالا دریافت نمود.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن، در این کنفرانس که روزهای سوم و چهارم اسفند ماه 95 در سالن همایش‌های هتل المپیک تهران برگزار شد، در ارزیابی صورت گرفته توسط کمیته داوری انجمن سازه فولاد ایران، مجتمع اداری- تجاری چهار باغ بالا، تندیس ویژه کنفرانس را با عنوان طرح تقدیر شده فولادی ایران به خود اختصاص داد. دبیرخانه اجرایی همایش این پروژه با بررسی 11 طرح سازه و فولادی ارائه شده به کمیته (متشکل از اعضای هیات علمی دانشگا‌ه‌ها، نماینده‌هایی از سازمان نظام مهندسی ساختمان سراسر کشور، نمایندگانی از معاونت فنی و عمرانی شهرداری‌‌ها و ...)، در نهایت مجتمع اداری- تجاری چهار باغ را شایسته دریافت تندیس طرح برتر سازه فولادی دانست.
شایان ذکر است در این همایش، مهندس مروج، معاون توسعه فناوری و ساخت گروه سرمایه‌گذاری مسکن به همراه کارشناسان این واحد و نیز مدیران شرکت سرمایه‌گذاری مسکن زاینده‌رود حضور داشتند. روابط عمومی گروه سرمایه‌گذاری مسکن نیز در نمایشگاه جانبی این کنفرانس با ایجاد غرفه‌‌ای با حضور کارشناسان فروش و کارشناسان فنی شرکت گروه و شرکت سرمایه‌گذاری زاینده‌رود، پاسخگوی مراجعه کنندگان به غرفه بود.

بهترین طرح فولادی چهار باغ بالا اسفند 95
بهترین طرح فولادی چهار باغ بالا اسفند 95

بهترین طرح فولادی چهار باغ بالا اسفند 95
بهترین طرح فولادی چهار باغ بالا اسفند 95

۷ اسفند ۱۳۹۵ ۱۴:۳۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید