مجمع «سرمایه گذاری مسکن شمال شرق» برگزار شد

مجمع عمومی سالیانه شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال شرق با نماد «ثشرق» به منظور بررسی عملکرد هیات مدیره در سال مالی منتهی به 31 شهریور ماه 1396 برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال شرق، مجمع عمومی عادی سالانه این شرکت برای سال مالی منتهی به 31 شهریورماه 1396، روز یکشنبه 24 دی‌ماه امسال با مشارکت بیش از 85 درصد  از سهامداران شرکت در محل سالن اجتماعات ساختمان سرپرستی بانک مسکن مشهد برگزار شد
ترکیب هیات رئیسه این مجمع شامل: محمدرضا امینی به عنوان رییس؛ محمد مهدی نادری نور عینی به عنوان ناظر اول، مسلم صالحی به عنوان ناظر دوم و سید علیرضا سیف زاده عمرانی  به عنوان منشی بود.
در این جلسه؛ مهندس توتونچی، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال شرق گزارش فعالیت هیات مدیره را برای سهامداران ارائه کرد و بعد از استماع گزارش حسابرس و بازرس قانونی، صورتهای مالی متنهی به پایان شهریورماه سال 96 به تصویب سهامداران حاضر در مجمع رسید.
در ادامه، سازمان حسابرسی به عنوان بازرس قانونی و روزنامه کثیرالانتشار خراسان نیز به عنوان روزنامه رسمی شرکت تعیین شدند.
شایان ذکر است شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال شرق یکی از شرکت‌های تابعه گروه سرمایه‌گذاری مسکن می‌باشد که با هدف تحت پوشش قرار دادن استان‌های خراسان و سیستان و بلوچستان راه اندازی شده است. این شرکت در سال 1384 تاسیس و با تبدیل آن به سهامی عام در سال 1390، با نماد ثشرق در بازار فرابورس عرضه شد. به پشتوانه سود مستمر و عملکرد مناسب، شرکت در سال 1393 توانست وارد بازار بورس شود. شرکت تاکنون توانسته بیش از 41 پروژه با زیربنای بالغ بر 755 هزار مترمربع را در شهرهای مشهد، گلبهار و زاهدان احداث نماید.

مجمع شمال شرق
مجمع شمال شرق

۲۵ دی ۱۳۹۶ ۱۵:۱۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید