مجمع عمومی شرکت سرمایه‌گذاری مسکن پردیس تشکیل شد

مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت سرمایه گذاری مسکن پردیس( سهامی عام ) سال مالی منتهی به 31/ 06/96 برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن ؛ مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام، سال مالی منتهی به 31 شهریور ماه 1395 در روز چهارشنبه 27 دی ماه 1395 با مشارکت بیش از 89 درصد از سهامداران شرکت در محل پارک فناوری پردیس برگزار گردید.

ترکیب هیأت رئیسه مجمع متشکل از آقایان محمدرضا امینی به عنوان رئیس، محمد مهدی نادری نورعینی به عنوان ناظر اول،  مسلم صالحی به عنوان ناظر دوم و سید شمس الدین شاهنگیان به عنوان منشی بود.

اکبر میرشفیعی، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری مسکن پردیس در این جلسه گزارش فعالیت هیأت مدیره را برای سهامداران ارائه و فعالیت ها و برنامه های در دست اقدام و آتی شرکت را برای سهامداران و اصحاب رسانه تشریح نمود.

پس از استماع گزارش حسابرس و بازرس قانونی، صورت های مالی شرکت به تصویب سهامداران حاظر در مجمع رسید. در ادامه مجمع نیز موسسه حسابرسی تدبیرگران مستقل به عنوان حسابرس و بازرس اصلی، موسسه حسابرسی و خدمات مالی آتیه اندیش ارقام به عنوان بازرس علی البدل و روزنامه کثیرالانشار دنیای اقتصاد نیز به عنوان روزنامه رسمی شرکت تعیین گردیدند.

دستور بعدی جلسه، انتخاب اعضای هیأت مدیره بود که با تصویب مجمع،‌ اعضای حقوقی هیأت مدیره شرکت برای دو سال به شرح زیر انتخاب شدند:

شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن (سهامی عام)

شرکت سرمایه‌گذاری مسکن البرز (سهامی خاص)

شرکت مهندسین مشاور سرمایه‌گذاری مسکن (سهامی خاص)

شرکت پارس مسکن سامان (سهامی خاص)

شرکت بازرگانی سرمایه‌گذاری مسکن (سهامی خاص)

مجمع پردیس دی ماه 96  

۲۷ دی ۱۳۹۶ ۱۵:۱۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید