دیدار مدیر عامل با رئیس شرکت عمران شهر جدید اندیشه

ظهیری، مدیر عامل گروه سرمایه‌گذاری مسکن، در جلسه‌‍‌ای با آیینی، رئیس شرکت عمران شهر جدید اندیشه دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن، در این جلسه که در روز پنجشنبه، 25 مرداد ماه در دفتر رئیس شرکت عمران شهر جدید اندیشه برگزار شد، مدیر عامل گروه سرمایه‌گذاری مسکن در ارتباط با موضوعات مختلف شرکت از جمله اخذ پروانه یک پروژه جدید و رفع مسائل مربوط به اسناد پروژه‌های گذشته شرکت در اندیشه با ایشان گفت‌وگو نمود.

 

اخذ پروانه پروژه بنفشه

از جمله مسائل مطرح شده در این جلسه، گفتگو در ارتباط با اخذ پروانه «فاز 2 پروژه بنفشه» به عنوان یک پروژه تازه در شهر اندیشه بود. ظهیری با اشاره به سابقه فعالیت شرکت سرمایه‌گذاری مسکن تهران در این شهر، از آیینی خواست نهایت تسهیلات ممکن را برای شرکت‌های تابعه گروه معمول کرده و از این طریق، مقدمات حضور مجدد شرکت و عمران و آبادانی در این شهر فراهم گردد. شایان ذکر است شرکت سرمایه‌گذاری مسکن تهران در حال بررسی و ارزیابی این پروژه است که قرار است در زمینی به مساحت حدود 16 هزار متر مربع در مجاورت فاز یک پروژه بنفشه در فاز سه این شهر احداث شود و در این راستا اقدامات لازم در حال انجام است.

 

حضور در طرح‌های عمرانی و سرمایه‌گذاری اندیشه

در این جلسه همچنین موضوع طرح‌های عمرانی شرکت عمران شهر جدید اندیشه مورد بررسی قرار گرفت و برخی از طرح‌ها توسط ظهیری مورد بررسی قرار گرفت. همچنین مقرر شد گروه سرمایه‌گذاری مسکن پیشنهادهای خود در خصوص برخی از این طرح‌ها را در اسرع وقت به شرکت عمران شهر جدید اندیشه ارائه نماید تا چنان چه طرفین به توافق برسند، گام بلندی در راستای گسترش همکاری‌های فی‌مابین برداشته شود.

 

اخذ پایان کار و اسناد پروژه‌های قدیمی شرکت

یکی دیگر از موضوعات این جلسه، مسائل مربوط به اسناد پروژه‌های قدیمی شرکت در این شهر، از جمله پروژه‌های بوستان و بهستان بود. مدیر عامل گروه سرمایه‌گذاری مسکن با اشاره به تعهد این شرکت برای رفع مشکلات این پروژه‌ها و ارائه اسناد به مشتریان، نقش شرکت عمران شهر جدید اندیشه و شهرداری این شهر را در این زمینه پررنگ دانسته و از ایشان خواست با همکاری شرکت، مسیر اجرای این خواسته‌ها را هموار سازد. آیینی نیز با اشاره به توانمندی و قابلیت‌های گروه سرمایه‌گذاری مسکن، از حضور گسترده این شرکت در ساخت و ساز اندیشه استقبال و بر همکاری هر چه بیشتر شرکت عمران شهر جدید اندیشه با گروه تاکید نمود. وی همچنین ابراز امیدواری کرد مشکلات فعلی در آینده‌ای نزدیک مرتفع گردد.

 

شایان ذکر است شرکت سرمایه‌گذاری مسکن تهران، از شرکت‌های تابعه گروه سرمایه‌گذاری مسکن با احداث پروژه‌های متعدد از قبیل بوستان، بهستان، مهستان، بنفشه و ... در شهر اندیشه، از شرکت‌های خوش‌نام و پرسابقه در این منطقه محسوب می‌گردد.

گروه سرمایه‌گذاری مسکن در راستای سیاست‌های کلان خود، با احداث پروژه‌های مناسب اقشار متوسط و میان درآمدی، ضمن تامین منافع سهامداران، امکان خانه‌دار شدن این اقشار را در سراسر ایران اسلامی فراهم می‌نماید. برگزاری این جلسات نیز در همین راستا و در جهت توسعه فعالیت شرکت در این مسیر می‌باشد.

۲۷ اَمرداد ۱۳۹۷ ۱۵:۰۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید