امضای تفاهم نامه «گروه سرمایه‌گذاری مسکن» با شرکت «عمران شهر جدید هشتگرد»

گروه سرمایه‌گذاری مسکن در راستای توسعه فعالیت‌ها و اجرای ماموریت‌های خود، با شرکت عمران شهر جدید هشتگرد تفاهم‌نامه همکاری امضا نمود.

  به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن؛ چهارشنبه 25 مهر ماه روزبه‌ ظهیری هاشمی، مدیر عامل شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن و معاونین به همراه میرشفیعی، مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری مسکن پردیس و معاونین ایشان در جلسه‌‌ای با هدایت، مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس و مدیران این شرکت با حضور در محل شرکت‌ عمران شهر جدید هشتگرد، تفاهم نامه همکاری امضا نمودند.

تفاهم نامه باهشتگرد

بر اساس مفاد این تفاهم‌نامه، مقرر گردیده است شرکت سرمایه‌گذاری مسکن پردیس، به عنوان طراح و مجری در زمین حدود 36 هکتاری واقع در شهر جدید هشتگرد مطالعات اولیه، را انجام داده و پس از توافق طرفین، اقدام به انعقاد قرارداد مشارکت در ساخت گردد. زمین‌ مد نظر مساحتی معادل 36 هکتار داشته و قرار است طراحی لازم به منظور احداث واحدهای مسکونی در آن انجام شده و جزئیات قرارداد پس از تدقیق طرح‌ها، نهایی خواهد شد.

شایان ذکر است شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن در 28 سال حضور خود در عرصه ساخت و ساز کشور، در ایجاد شهرهای جدید کارنامه‌ای درخشان دارد که از آن‌ها می‌توان از پروژه‌های گروه در شهر جدید هشتگرد، شهر جدید پردیس، شهر جدید گلبهار مشهد و الهیه اراک نام برد.


تفاهم نامه باهشتگرد
تفاهم نامه باهشتگرد


۲۸ مهر ۱۳۹۷ ۱۵:۵۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید