موفقیت شرکت در کسب تقدیرنامه دو ستاره جایزه ملی مدیریت مالی ایران

در دهمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران،«شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن» موفق به دریافت تقدیرنامه دو ستاره جایزه ملی مدیریت مالی ایران شد.
 

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن؛ دهمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران، شنبه (26 بهمن 1398) با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی، جمعی از مسئولان کشوری، مدیران شرکت‌ها و اساتید دانشگاه در سالن همایش های بین المللی رازی، برگزار شد.

جایزه ملی مالی

در این دوره با اعلام نتایج ارزیابی‌ها توسط کمیته داوران، «شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن» موفق به دریافت تقدیرنامه دو ستاره جایزه ملی مدیریت مالی ایران شد. که در همین راستا دکتر حنظله فندرسکی، معاون مالی و منابع انسانی شرکت به نمایندگی از مدیر عامل لوح و تندیس را دریافت نمود.


جایزه ملی مدیریت مالی
جایزه ملی مدیریت مالی

 

جایزه ملی مدیریت مالی ایران که از سال 1389 هر ساله برگزار می شود، بسترساز بهبود و ارتقای سطح مدیریت مالی و اقتصادی در شرکت ها و سازمان های شرکت کننده است.

حمایت مدیریت مالی حرفه‌ای در مسیر دستیابی به جایگاه واقعی در شرکت‌ها و سازمان‌ها، تشویق و ترغیب شرکت‌ها برای انجام خود ارزیابی و شناخت نقاط قوت و ضعف و زمینه‌های بهبود، ایجاد فضای رقابتی مناسب و حرفه‌ای شرکت‌ها و سازمان‌های ایرانی، تعریف راهبردی از مدیریت مالی و اقتصادی سازمان در جهت دستیابی به اهداف استراتژیک، معرفی و قدردانی از شرکت‌ها و سازمان‌های برتر در مالی و اقتصادی، فراهم کردن امکان تبادل تجربیات موفق مدیران مالی از جمله اهداف برگزاری این جایزه عنوان شده است.


جایزه ملی مالی
جایزه مالی ملی

 

 

۲۷ بهمن ۱۳۹۸ ۱۳:۲۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید