دکتر ظهیری‌هاشمی در بازدید از پروژه‌های شرکت الوند بیان کرد:

شرکت سرمایه‌گذاری مسکن الوند در مسیر جهش به سوی توسعه قرار دارد

مدیرعامل شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن به همراه معاونان و برخی از مدیران هلدینگ، از کارگاه‌های پروژه‌های شرکت سرمایه‌گذاری مسکن الوند در شهر اراک دیدن کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن، دکتر «روزبه ظهیری‌هاشمی» مدیرعامل هلدینگ در صدر هیئتی متشکل از دکتر «حمیدرضا شیرزاد» معاون برنامه‌ریزی و توسعه کسب‌وکار، دکتر «حنظله فندرسکی» معاون مالی و منابع انسانی، مهندس «سیدمسعود مروج‌جهرمی» معاون فناوری و مدیریت ساخت، «حمیدرضا مظاهری» مدیر دفتر مدیریت پروژه و «حمیدرضا عاشری» مدیر روابط عمومی، روز گذشته (سه‌شنبه، 16 آبان ماه 1399) با حضور در شهر اراک، وضعیت شرکت سرمایه‌گذاری مسکن الوند از منظر تولید، مالی و فروش، و پروژه‌های این شرکت را مورد بررسی قرار داده و از پروژه تکمیل شده «الوند الهیه» و کارگاه‌های «سرو» و «فردین‌پور» و همچنین اراضی مربوط به برخی از فرصت‌های پیشنهادی ساخت پروژه جدید بازدید کردند.

«حمیدرضا زمرد» مدیرعامل شرکت الوند، «ابوالفضل محمودی» معاون مالی و اداری، «علی رحمتی» معاون فنی و اجرایی و «مهرداد پاک‌روان» مدیر دفتر فنی شرکت سرمایه‌گذاری الوند نیز در این بازدیدها، مدیرعامل شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن و هیئت هلدینگ را همراهی و توضیحات لازم را ارایه کردند.

بنا بر این گزارش، دکتر «ظهیری‌هاشمی» مدیرعامل هلدینگ در نشست بررسی مسایل و پروژه‌های شرکت الوند ضمن قدردانی از تلاش مدیران و کارکنان این شرکت، از افزایش بیش از سه برابری میزان تولید این شرکت در مهر ماه 99 نسبت به زمان مشابه سال گذشته ابراز رضایت کرد و گفت: در شرایط موجود و در دوران رکود بازار مسکن، ارزش نقدینگی بیشتر است و باید از نقدینگی موجود در شرکت به بهترین نحو ممکن بهره لازم را برد.

وی تعریف پروژه‌های جدید برای حفظ ثبات رشد تولید در شرکت الوند را ضروری خواند و افزود: در دوران رکود، فرصتی پیش می‌آید تا بتوانیم پروژه‌های دارای ویژگی‌های خاص را شناسایی کرده و با آغاز کار، آینده شرکت را تا حدودی تضمین کنیم.

مدیرعامل هلدینگ با بیان این‌که در مجموعه گروه سرمایه‌گذاری مسکن در مهر ماه 99 به میزان بیش از 50 درصد رشد در حجم تولید داشته‌ایم، تصریح کرد: شرکت الوند در نقطه جهش به سوی توسعه و دست‌یابی به تعالی سازمانی قرار دارد؛ البته توسعه باید به صورت متوازن و در تمامی بخش‌ها رخ دهد و اگر این روند، پایدار نباشد نمی‌توان دیگر آن را توسعه نامید. در این راستا، ضروری است ساختار و فرآیندها اصلاح شوند.

دکتر ظهیری‌هاشمی با اشاره به استقرار مجدد سیستم آدیت به‌ویژه در حوزه نیروی انسانی در مجموعه هلدینگ و شرکت‌های تابعه، افزود: با توجه به اجرای پروژه‌های شکریه همدان و سپیدار قم از سوی شرکت الوند، می‌توان از توان این شرکت برای اجرای پایلوت سیستم مدیریت پروژه‌محور بهره برد؛ چراکه می‌بایست این تجربه موفق را در سطح تمام مجموعه هلدینگ گسترش دهیم.

بر اساس این گزارش، «حمیدرضا زمرد» مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری مسکن الوند نیز در این نشست با تاکید بر رشد چند برابری حجم تولید در این شرکت در مهر ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته، به برطرف شدن بسیاری از مسایل و مشکلات اجرایی در پروژه‌های فردین‌پور، سرو، سپیدار قم و شکریه همدان اشاره و تصریح کرد: انتظار داریم روند تولید در شرکت حتی نسبت به مهر ماه افزایش یابد و شرایط هر روز مستعدتر شده و بهبود یابد.

همچنین، دیدار با دکتر «مهدی زندیه‌وکیلی» معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی یکی دیگر از برنامه‌های دکتر ظهیری در سفر به شهر اراک بود. معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی در این دیدار ضمن برشمردن شرکت سرمایه‌گذاری الوند به عنوان شریک قابل اعتماد، رکن اصلی و بازوی اجرایی استانداری به ویژه در مباحث بازآفرینی شهری و اصلاح بافت‌های فرسوده، خواستار مشارکت این شرکت در پروژه‌های اقدام ملی استانی نیز شد و افزود: به دنبال استفاده حداکثری از ظرفیت شرکت الوند در سطح استان هستیم؛ زیرا تجربه این شرکت در کوی الهیه شهر اراک منجر به آفرینش یک شهرسازی مدرن و هماهنگ شده، که خانه و سرپناه را همراه با آرامش و آسایش برای ساکنان آن فراهم کرده است و تجربه بسیار موفقی در سطح استان و حتی منطقه مرکزی کشور به‌شمار می‌رود.

دکتر زندیه‌وکیلی در ادامه به برنامه‌های توسعه‌ای استان به‌ویژه در شهرهای امیرکبیر و مهاجران پرداخت و گفت: شرکت الوند در میان انبوه‌سازان در سطح استان یک استثنا بوده و به دنبال ایجاد جاذبه و مزیت با هدف جلب مشارکت این شرکت در پروژه‌های جدید سطح استان هستیم.

دکتر «ظهیری‌هاشمی» مدیرعامل شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن نیز در این دیدار با اشاره به تعلق این شرکت به مردم هم به لحاظ سهامی عام بودن و هم تولید مسکن برای دهک‌های میان درآمدی، گفت: منفعت و خیر مجموعه گروه سرمایه‌گذاری مسکن و شرکت‌های تابعه در اختیار عامه مردم قرار دارد.

وی در ادامه ضمن برشمردن مشارکت و عملکرد مثبت این شرکت در پروژه‌های اقدام ملی مسکن در سطح کشور، افزود: در برخی از استان‌ها در قالب قرارداد مدیریت پیمان در پروژه‌های اقدام ملی، کارهای مربوطه را پیگیری می‌کنیم که این امکان برای ورود شرکت الوند به مبحث اقدام ملی مسکن در استان مرکزی نیز فراهم است. همچنین این شرکت آماده همکاری در طرح‌ها و پروژه‌های دارای مزیت در سطح استان است تا بتواند ذخیره زمین با هدف فعالیت مستمر و ادامه‌دار در استان را تامین نماید.


بازدید از اراک آبان 99

بازدید از اراک آبان 99

بازدید از اراک آبان 99

 

بازدید از اراک آبان 99

 

بازدید از اراک آبان 99

 


بازدید از اراک آبان 99
بازدید از اراک آبان 99
بازدید از اراک آبان 99
بازدید از اراک آبان 99
بازدید از اراک آبان 99
بازدید از اراک آبان 99
بازدید از اراک آبان 99
بازدید از اراک آبان 99

۲۱ آبان ۱۳۹۹ ۱۴:۳۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید