مجمع عمومی فوق‌العاده «شرکت سرمایه‌گذاری مسکن الوند» برگزار شد

مجمع عمومی فوق‌العاده «شرکت سرمایه‌گذاری مسکن الوند» برگزار شد
ماده 22 اساسنامه شرکت سرمایه‌گذاری مسکن الوند در مجمع عمومی فوق‌العاده این شرکت اصلاح گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن، مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت سرمایه‌گذاری مسکن الوند با موضوع اصلاح ماده اساسنامه با مشارکت بیش از 75 درصد سهام‌داران شرکت، یکشنبه (11 خرداد ماه 1399) در محل شرکت سرمایه‌گذاری مسکن الوند برگزار شد.

در این مجمع «علیرضا نور بهشت» به عنوان رییس، «میر احمد مصطفایی» به عنوان ناظر اول، «مجید فوائدی» به عنوان ناظر دوم و «ابوالفضل محمودی» به عنوان منشی جلسه حضور داشتند.

پس از اعلام رسمیت جلسه، ماده 22 اساسنامه شرکت به شرح ذیل اصلاح گردید: ماده 22 مجامع عمومی توسط هیئت‌رئیسه‌ای مرکب از یک رئیس، دو ناظر و یک منشی اداره می‌شود. ریاست مجمع با رئیس یا نائب رئیس هیات مدیره بوده و یا از بین سهامداران حاضر در جلسه با اکثریت نسبی انتخاب خواهد شد. در مواقعی که انتخاب یا عزل بعضی از مدیران یا کلیه آن‌ها در دستور جلسه مجمع باشد، رئیس مجمع از بین سهامداران حاضر در جلسه با اکثریت نسبی انتخاب خواهد شد. دو نفر از سهامداران حاضر نیز به عنوان ناظر مجمع و یک نفر منشی از بین صاحبان سهام یا غیر آن‌ها از طرف مجمع انتخاب می‌شوند.

گفتنی است؛ بنا بر دستورالعمل ستاد ملی مبارزه با کرونا و ابلاغ سازمان بورس و اوراق بهادار مبنی بر برگزاری مجامع به صورت الکترونیکی و غیر فیزیکی، این مجمع به صورت زنده بر روی پلت‌فرم‌ پخش زنده اینستا گرام پخش شد و امکان حضور سهام‌داران به صورت مجازی نیز فراهم بود.  همچنین ناظر سازمان بورس نیز از طریق ارتباط تصویری اسکایپ در این مجمع حضور داشت.

۱۲ خرداد ۱۳۹۹ ۱۵:۳۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید